fattigmansboxen

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av fattigmansboxen - 22 maj 2014 10:19

En liten lägesrapport:

Konstig känsla det där när man nått ett mål - vad gör man nu? Känner mig lite tom och villrådig men har ändå någon liten plan i huvudet... om än luddig sådan. Ska team fattigmansboxen tävla igen? Tävla individuellt så småningom? Vem vet? En sak är säker och det är att bli bättre och starkare!

Fokus på rörlighet/mobilitet för min del. Lära mig alla olympiska lyft. Massor av löpning i sommar inför Lidingöloppet. Reparera mina axlar. Ja, visst finns det saker att fokusera på.

Vilade två dagar efter tävlingen... förutom några långpromenader med hunden då och mys med foamrollern...

I tisdags fick jag äran att få springa med team Berlin - snabba och långa grabbar! Hängde inte riktigt med i deras tempo (4:30) på första varvet men nästa varv gick bättre!


 


Igår lurade jag med några kollegor på lunchen på backintervaller! Blev 10 st korta intervaller - helt okej lunchpass. Till kvällen hade jag bestämt mig för att hänga med RLF - Roslagens Lyftarförening. Lärde mig tekniken bakom ryck som jag aldrig provat på tidigare! Roooligt! Nu är det bara att nöta på och sakta börja lägga på vikter allt eftersom tekniken blir bättre.

/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards