fattigmansboxen

Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

Cykling i Bangkok

Av fattigmansboxen - 2 juni 2014 13:47

          Glömde ju att berätta - vi var ju på en heldags cykeltur i Bangkok också! Låter inte alls så farligt som det verkar - vi cyklade knappt i trafiken utan mest i små trånga gränder, ute på landsbygden utanför och längst med floden. Lite bilder blev det i alla fall....

Ps. Titta inte på den sexiga magväskan.... hade glömt allt vad ryggsäck heter hemma så det blev att akutköpa nåt att ha plånbok och mobil i...

/Johanna



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fattigmansboxen - 7 september 2016 07:00

Med revanschlust inför nästa års Höga kusten trail samt eventuellt andra lopp så har jag anmält mig till Team Nordic Trail som kör träningar mm i terränglöpning. Jag var och testade igår kväll i Sollentuna och kan berätta att blir man inte bra på ter...

Av fattigmansboxen - 6 september 2016 08:30

Jag är så imponerad av alla som deltog på detta magiskt jobbiga men också vackra lopp i vårt världsarv Höga kusten och Skuleskogens nationalpark! För några var detta dessutom första gången och Mikko sklulle ta revansch på föregående år. Det gjorde ha...

Av fattigmansboxen - 1 september 2016 15:04

Alltså på riktigt... skäms! November 2014 skrev jag senast! Det beror så klart på massor av olika saker men om jag ska vara ärlig så är det en kombination av dålig träning, andra intressen och skador till och från på både mig, sambo och träningskompi...

Av fattigmansboxen - 4 november 2014 18:29

Kommande helg utspelar sig Roslagen Open på Sportcentrum i Norrtälje. Team Berlin/fattigmansboxen med Mikko, Ola och Peter tävlar i lag och Kia kör individuellt. Dessutom tävlar en del andra superstarka atleter från Norrtälje... bland annat några sta...

Av fattigmansboxen - 20 oktober 2014 22:34


Har kört igång med RLF förra måndagen. Planen är att köra CF Football försiktigt och bygga upp grundstyrkan med styrkelyft. Min rehab använder jag som uppvärmning inför varje pass och jag kommer hålla fortsatt fokus på stretch och rörlighet. Vi får...

Skapa flashcards