fattigmansboxen

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av fattigmansboxen - 24 februari 2014 20:49

Tack Tessan som höll mig sällskap och såg till att jag vågade trots ömma axlar! Ikväll blev det back squats och pressar... dessutom var det premiär för de stoooora viktskivorna på pressarna! Äntligen har jag nått 30 kg på mina femmor! Det gick!
Tessan körde på riktigt starkt också... hon e grym!
Efter styrkeprogressionen var det dags för 100m sprintar med 60 sek vila... men vi valde att stanna inne och körde burpees istället. Det var jobbigt! Men rooooligt!
Nu ska jag ta vilodag imorgon och en aktiv vilodag på onsdag med lite teknik och skills.

Ett tag var jag så trött under passet att jag glömde lägga på vikt på ena sidan av stången.... vi höll på att skratta ihjäl oss!!

Kolla.... äntligen de stoooora skivorna på...

Pustar ut efter sista delen av passet...

/Johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards